Názov: Elvis and Anabelle
Žánre: Drama, Romantika
Rok vydania: 2007
Doba filmu: 1 hodina 45 minút
VB / USA 

Blake Lively ako Anabelle

Max Minghella ako Elvis

Obsah: Příběh o mladé Anabelle, královně krásy, která náhle zemře během soutěže. Dostane se ale do pohřebního ústavu, který spravuje utrápený Elvis. Poté, co se Anabelle zázračně probudí, naváže s Elvisem vztah.
ZDROJ: csfd.cz 

Môj názor: Skutočne zvláštny film. Pustila som si to po istom veľmi nepokojnom  týždni, v ktorom ma nedokázalo nič upokojiť. Pozoruhodné je, že práve tento film to aspoň čiastočne dokázal. Je to jeden z tých filmov, pri ktorých si hovorím: "Kiežby som na také filmy narážala častejšie."

Nie je dokonalý, hlavná herečka bola občas taká... Stále rovnaká, nemastná-neslaná, príliš utiahnuto-divná. Ale aj napriek  tomu sa mi celkom páčila a hlavnej mužskej postave nemám čo vytknúť.
Musím skonštatovať, že na konci som skoro zinfarktovala. Taký koniec, aký sprvu hrozil by ma vohnal do ďalšej niekoľkotýždňovej depresie! Vďaka bohu, to mi neurobili.


Film je krásny a vohnal ma do takej tej zaspatej, zasnenej a melancholickej (no neveľmi sladkej) nálady... Čo mi však vadilo bolo, že za celý film mu ani trochu neobjasnila situáciu v jej rodine. To to nikoho nezaujímalo? Mňa teda hej. Mám fantáziu, ale takéto veci by sa mali aj povedať. Nejako na to asi zabudli, taktiež sa mohli aj trochu viac zaoberať tými ich problémami. Ale nevadí, je to príjemný film, ktorý vás snáď nechá aj trochu sa zamyslieť. Nad čím, to už je na vás.