Originálny názov: Everything, Everything
Český / Slovenský názov: Všechno, úplně všechno / Láska stojí za všetko
Žánre: Drama, Romantika
Rok vydania: 2017
Podľa románu: Nicola Yoon
Doba filmu: 1 hodina 36 minút
USA 

Amandla Stenberg ako Madeline
Nick Robinson ako Olly

Obsah: Madeline celé dni číta knihy, učí sa architektúru, miluje oceán, ktorý však nikdy neuvidí. Maddy je totiž následkom ojedinelého ochorenia takpovediac alergická na svet. Jej imunita nie je schopná bojovať proti bežným ochoreniam, baktériam a vírusom, ktoré číhajú vonku. Každý deň teda číta knihy, každý deň si je podobný. Jeden deň však vyzerá, že bude predsa len iný, možno je iný a takmer isté je, že sa Maddy zamiluje do svojho nového suseda Ollyho a on do nej. Začnú si posielať emaily, spoznávať sa a Maddy konečne zisťuje, prečo si Malý princ vybral smrť, aby zase mohol byť so svojou ružou.
- Od produkcie filmov Me Before You, If I Stay 

Môj názor: Najprv som si nebola istá, či si film pustiť. Pri tomto filme si však až dokonca nie ste istý, ako skončí, aj keď ja som to tak trochu očakávala. Film nie je úplne na top úrovni, na hlavnú mužskú postavu a jeho herecký výkon som si musela spočiatku zvykať, zanechá vo vás však rovnako intenzívnu stopu ako Me Before You a If I Stay, aj keď v tom druhom prípade mám skutočne radšej knižnú verziu. Na filme ma pôvodne zaujalo v traileri, že hl. hrdinovia sú z odlišnej ľudskej rasy, po zistení, že sa zase oboznámim s pre mňa novým ochorením som si to už musela pustiť. Film je skutočne pekne a nenáročne spracovaný s trochu prekvapivým vyuzlením a veľmi peknou myšlienkou.