Originálny názov: Fallen
Slovenský názov: Pád
Žánre: Dráma, Romantika, Fantasy
Rok vydania: 2016
Podľa románu: Lauren Kate
Doba filmu: 91 minút
USA

Addison Timlin ako Luce
Jeremy Irvine ako Daniel
Harrison Gilbertson ako Cam

Obsah: Luce Pricová se po smutných událostech dostává do internátní školy pro problémové mladistvé. Zde se setkává s podivnou partou lidí, do které patří i okouzlující Daniel Grigori, který jí je až bolestně povědomý. Daniel jí ale očividně přehlíží a Luce se rozhodne vypátrat kdo vlastně Daniel je a proč má pocit jako by ho znala celou věčnost. Do toho se začnou dít kolem Luce podivné věci a dobrání se pravdy může být i smrtelné. 
Zdroj: csfd.cz

Môj názor: Popravde som od toho skutočne nič nečakala, ba nie, čakala som od toho jedno veľké fliasko. A ono to bolo celkom dobré, nič svetoborné, ale herecké výkony boli prirodzené a vzhľadom na to, že si z knihy (čítala som len prvý diel) nič nepamätám okrem toho, že mi Daniel a Luce liezli neskutočne na nervy, tak nemôžem film z tohto hľadiska vôbec súdiť. Možno aj preto sa mi to ako oddychovka skutočne páčilo. Hoci smrť jednej postavy mi pripomenula, prečo som to fakt ďalej nečítala. 

Efekty boli v pohode a herci vybraní dobre (z filmového hľadiska). Nebolo to nič prevratné, ale to nebol ani prvý diel knižnej série. Ak by sa nenechali odplašiť a natočili by ďalší diel, verím, že by to bolo lepšie. Aj keď, čo čítam ako reakcie (sú strašné) tak knihu úplne okresali, a že sa ten film pripravoval od roku 2009... Dobre, tak to potom fakt nie je žiadna sláva. Ale tých hercov vybrali fakt dobre, hlavne hl. hrdinka a Daniel - vážne Jeremy Irvinom by nič nemohli pokaziť, a to nikde, nikdy.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt fallen movie gif

Celkové zhrnutie je také, že to nebolo zlé, bavilo ma to, aj keď koniec no... Kým sme sa nepriblížili koncu, tak bolo všetko super. Ak si to nepozriete, nič nestratíte, nemôžem to ani nikomu konkrétnemu odporúčať. Snáď tým, ktorí nečítali knihu alebo tým, ktorí nemajú nebotyčné nádeje. Mohlo by ich to trošku prekvapiť... a tiež nemuselo... Ako oddychovka počas choroby je to však fajn.