Originálny názov: The Last Summer
Žánre: Komédia, Romantika
Rok vydania: 2019
Doba filmu: 1 hodina 49 minút
USA

K. J. Apa ako Griffin
Maia Mitchell ako Phoebe
...

Obsah: Spomínate si na svoje posledné leto pred nástupom na vysokú? Posledné leto, keď ste mohli urobiť čosi hlúpe, či posledná šanca nabrať odvahu a prejaviť sa či vyznať svoju lásku? 
Skupinka rôznych študentov v istom mestečku o tom vie svoje... Predsa len práve skončili strednú a okrem posledného... je to ich najdôležitejšie leto, aby si vybrali, akým človek sa chcú stať.

Súvisiaci obrázok

Môj názor: Už úvodné slová filmu ma zaujali a bolo mi jasné, že to bude príjemná "podívaná". Nesklamala som sa. "The Last Summer" možno nie je žiadny svetoborný film, ani jediný svojho druhu, no túto ohranú tématiku nám prináša s ľahkosťou a  .  Som rada, že v poslednú dobu sa znovu začínajú točiť filmy tohto typu. Nie sú plytké, oddýchnete si pri nich a na dôvažok obsahujú životné múdra, ktoré si je občas fajn pripomenúť.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt last summer 2019 gif

Hlavnými hrdinami boli v podstate všetci študenti a od každého sme sa mohli dozvieť niečo iné. Najviac sa mi však páčili dvaja vyvrheľovia, ktorí mali svojský a príjemne prekvapivý záver.
*skôr 3,5


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt last summer 2019 gif