Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt polnočná láska

Originálny názov: Midnight Sun
Preklad názvu: Polnočné slnko (tá Polnočná láska mi reže oči)
Žánre: Romantika, Dráma
Rok vydania: 2018
Doba filmu: 1 hodina 31 minút
USA

Bella Thorne ako Katie
Patrick Swarzenegger ako Charlie

Obsah: Katie trpí ojedinelou chorobou, ktorá jej znemožňuje výjsť na slnečný svit bez toho, aby si pri tom neohrozila život. A tak vyrastala, učila sa a zabávala sa vždy sama, a to doma za pomoci milujúceho otca a jedinej kamarátky, ktorú kedy mala.
Jedného dňa, počas jej výletov do noci dôjde k stretnutiu, ktoré nikdy nemalo nastať... Stretne Charlieho, jej platonickú lásku.

Môj názor: Pred cca 5 rokmi som videla pôvodnú japonskú verziu, ktorá bola skutočne jedinečná, a preto som sa aj tejto verzii vyhýbala. Raz som sa však dostala do štádia, keď som už skutočne nemala čo pozerať a tak som to riskla.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt midnight sun yui gif

Film nebol až taký zlý, no nebol ani nejako prelomový. Herecké výkony boli priemerné a hlavná herečka mi prišla neprirodzená. Aj napriek tomu som však prechovávala k postavám sympatie, občas som sa aj naozaj schuti zasmiala a neubránila som sa slzám. Koniec považujem za svojskú verziu happyendu alá Peter a Lucia, ktorý sa mi vždy páčil.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt midnight sun gif

Čo však ešte musím vytknúť je, že hudba bola podstatne nevýrazná na to, akú veľkú úlohu v deji zohrávala.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt midnight sun gif

Film bol priemerný, no aj napriek tomu sa mi páčil a neubránila som sa dojatiu. V hlave mi dlho nepobudne, prvú verziu nikdy neprekoná, no nepovažujem to ani za stratu času.