Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt pravidlá vraždy

Originálny názov: Rules of Murder
Žánre: Detektívky, Historické
Autor: Julianna Deering
Rok vydania celosvetovo: 2013
Rok vydania SR: 2018
Vydavateľstvo: i527.net
Počet strán: 320

Obsah: Drew Farthering mal vždy rád detektívky, nikdy ho však ani nenapadlo, že by sa na jeho pozemku odohrávalo niečo záhadné a už vôbec nie vražda... alebo vraždy?
Polícia je bezradná a Drew sa rozhodne za pomoci priateľov vziať prípad do vlastných rúk.

Môj názor:
V prvom rade, kniha ma zaujala svojou obálkou, tá je jednoducho božská! A keď som k tomu pridala moje obľúbené vydavateľstvo, bolo jasné, že si to musím prečítať.

Kniha je písaná jednoduchým, celkom príjemným štýlom, typickým pre anglické historické romány zasadené do toho obdobia a celkovo pre romány tohto vydavateľstva.

Priznám sa, že knihu som prečítala len do polovice, a potom som vlastnou chybou (vlastne som bola mame vďačná) dostala vyspoilerovaný celý prípad. Zápletku by som sama od seba neuhádla - tá bola vskutku jedinečná, aj keď niektorých aktérov som si na určitý pokus akosi (len tak bez ničoho) správne tipla. Po odhalení zápletky sa mi to však už akosi nechcelo ďalej čítať.

Postavy ma nezaujali a nedokázala som sa s nimi stotožniť, kniha ma nijak nevtiahla do deja a hoci zápletka bola taká zaujímavá a vcelku... ľudská (proste niečo, o čom ste už počuli), nedokázala ma zaujať natoľko, aby som si o nej chcela ďalej čítať - koniec koncov, po polovici knihy som si uvedomila, že sme sa ešte nikam nedostali.

Celkom príjemné, nenáročné čítanie s celkom dosť nechutným zločinom. Radšej siahnem po niečom od Agatha Christie. Detektívny priemer.