Originálny názov: To All the Boys I Loved Before
Preklad názvu: Všetkým chalanom, ktorých som milovala
Žánre: Romantika, Dráma, Komédia
Rok vydania: 2018
Podľa románu: Jenny Han
Doba filmu: 1 hodina 39 minút
USA

Lana Condor ako Lara Jean Covey
Noah Centineo ako Peter Kavinsky
Israel Broussard ako Josh
Janel Parrish ako Margot Covey
Anna Cathcard ako Kitty Covey

Obsah: Lara Jean nikdy nedostala milostný list, za to sama ich už napísala 5. Tieto milostné listy však nie sú vyznaním lásky, sú jej rozlúčkou, akousi spomienkou, výlevom všetkých pocitov, túžob, všetkej lásky, o ktorej im nikdy nepovedala. Tieto drahocenné listy si vždy starostlivo schovávala do škatule na klobúky, ktorú dostala od svojej nebohej mami. No čo sa raz nestalo, krabica s listami zmizla a postupne za ňou chodia všetci piati adresáti. To by možno nebolo také zlé, predsa len boli napísané pred rokmi, no jedným z nich je Josh, jej najlepší kamarát a čerstvý expriateľ jej staršej sestry a Lara Jean je rozhodnutá, že z tejto situácie sa za každú cenu dostane, aj keby mala od základov zmeniť svoj život.

Môj názor: Na tento film som čakala snáď odo dňa, čo oznámili jeho natáčanie. Prvý diel trilógie o sestrách Songových som kedysi dostala na narodeniny a úprimne som sa do nej zamilovala. Istým spôsobom som si bola istá, že film bude dobrý, ba že bude skvelý a nemýlila som sa! Film je veľmi milý, jasný a nemožno sa nad ním nerozplývať. 


Veľmi ma milo prekvapil a potešil výber hercov. Herca, ktorý hrá ocka našich dievčin som mala vždy rada z Tučnej gréckej svadby a ďalšie mužské obsadenie v hlavných úlohách je proste sexy, obaja sú presne môj typ, a teda sa niet čudovať, že som si sledovanie viac ako užívala (a možno aj trochu slintala). Chémia medzi Lara Jean a Petrom bola veľmi prirodzená a bola radosť sa na nich dívať. Veľmi sa mi taktiež páčila ukázaná podpora sestier, nech už sa stalo čokoľvek, nech už na seba boli akokoľvek naštvané, nikdy sa vzájomne nenechali v štichu.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt to all the boys i loved before gif
Ehm, áno, a aj ich úprimnosť nadovšetko (helma) :D

Och, áno, úprimnosť nadovšetko

Hoci sa film od knihy v istých ohľadoch líši, aj napriek tomu som si ho veľmi užila a popravde trošku zmenený koniec ma naozaj potešil a zmenený dôvod Kittynho počítania bol celkom roztomilý (a posledná scéna, ktorá napovedá, že sa plánuje druhý diel mi zaručila dobrú náladu na niekoľko dní). Musím sa však priznať, že niektorým mini-zmenám nerozumiem, napríklad som nepostrehla, že by dievčatá nazývali Songovky - čo je podľa mňa dosť podstatne-nepodstatné voči knižnej verzii. 

A aby som nezabudla, na tento moment s Chris nikdy nezabudnem.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt to all the boys i loved before gif