Názov: Hichki!
Žánre: Dráma, Komédia
Rok vydania: 2018
Doba filmu: 116 minút
India

Rani Mukherjee

Obsah: Vzdelaná žena s nadšením pre učenie prechádza z pohovoru k pohovoru, avšak všade ju odmietajú pre jej handicap - má Tourretov syndróm. Nakoniec ju za výnimočných okolností prijíma jedna škola. Má to však malý háčik. Jej študenti sú vskutku neobyčajní...

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt hichki gif

Môj názor: Výnimočná žena sa stane učiteľkou výnimočnej triedý za výnimočných okolností. Tak nejako by sa dal definovať tento film. Veľmi milo a farbisto spracované a dozvedela som sa informácie, o mne nie až tak známej, chorobe, čo ja vždycky ocením. Bol to veľmi výnimočný film a pre tých študentov som mala pochopenie. Hlavnú herečku som si však obľúbila! Taktiež sa mi páčilo, že nakoniec jej otec porozumel a aj jeden učiteľ sa nakoniec umúdril. Predsa len nebol zlý, len tvrdohlavý. Čo k tomu dodať... Ľudia s Tourretom to musia mať hodne ťažké a všetkým takým výnimočným ľuďom držím palce! Film si zaslúži plný počet hviezdičiek.

Trailer